Σελίδες

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Τα 4 στάδια της στοιχηματικής απώλειας








Οι ειδικοί ψυχολόγοι έχουν περιγράψει την διαδικασία με την οποία ένας άνθρωπος αντιμετωπίζει την απώλεια ,χωρίζοντάς την σε 5 στάδια:
Στην άρνηση,στο θυμό,στην διαπραγμάτευση,στην κατάθλιψη και τελικά στην αποδοχή.
Στην δικιά μου περίπτωση ,η αποτελεσματική «δαγκάνα» των στοιχηματικών εταιριών αποτέλεσε την απώλεια της δυνατότητας μου να ποντάρω σε valuebets (κυρίως εχω μιλήσει στο κανάλι μου στο Youtube σχετικά ) και άρα να χάσω τα εργαλεία για να συνεχίζω να εφαρμόζω αποτελεσματικά την μόνη μεχρι στιγμής ρεαλιστική μεθοδο  μακροχρόνιας κερδοφορίας για εμένα στο στοίχημα.
Στην ουσία αυτό που τσάκισε την δυνατότητα μου αυτή,ηταν το λίμιτ απο συγκεκριμένη εταιρία,οπου πλέον έπαιρνε την συντριπτική πλειοψηφία των πονταρισμάτων μου.
Αλλά σε αυτό δεν έφτασα ξαφνικά.
Ενώ μπόρεσα και απέφευγα αποτελεσματικά το «ραντάρ» της εταιρίας για μήνες ,κυρίως φαντάζομαι λόγω του εύρους  των πονταρισμάτων που ήταν σχετικά χαμηλό,αυτό κάποια στιγμή σταμάτησε.
Φυσικά δεν έγινε ξαφνικά.
Απο τις αρχές του φθινοπώρου 4πλασίασα τα stakes μου .
Γιατί να ποντάρεις ένα 60αρι ,όταν μπορείς να ποντάρεις 200 ,σε κάτι που αντικειμενικά long term «κόβει» χρήμα?
Η αρχέγονη μήτρα της καταστροφής του ανθρώπου είχε φωλιάσει μέσα μου:
Ηταν η απληστία.
Αποφάσισα να γίνω ποιο επιθετικός στα πονταρισματά μου και το πλήρωσα με το αστραπιαίο λιμιτάρισμα του λογαριασμού μου σε επίπεδο που πρακτικά ήταν άχρηστος.

Με το που συνειδητοποίησα την κατάσταση, τα πρώτα δύο στάδια της απώλειας είχαν κάνει ήδη την εμφάνιση τους και ήταν αρχικά η άρνηση και έπειτα ο θυμός.
Τα πρώτα «αποκλείεται» και «κάποιο λάθος θα έγινε» ,ακολούθησαν οργισμένες συνομιλίες στο chat ,οι οποίες παρά τα όποια επιχειρήματα προέβαλλα κατέληγαν πάντα στην καφκική  αναιτιολόγητη απόφαση των traders που είναι όμως οριστική και αμετάκλητη .
Στο μυαλό μου αυτοί οι σκοτεινοί traders που αποφασίζουν την μοίρα των παικτών σε υγρά και αραχνιασμένα υπόγεια,θα μπορούσαν να αποτελέσουν πηγή εμπνευσης για super villains που μπροστά τους οι Thanos,Darth Vader και Jofrey Baratheon θα έμοιαζαν γατάκια!
Ο θυμός άρχιζε να υπερισχύει της αρνησης.
Δεν έκανα arb,τα value bets πολλές φορές δεν έβγαζαν ουτε ελάχιστο θετικό margin,αν παιζόταν θεωρητικά και 3 σημεία τους σε διαφορετικούς μπουκμέηκερς,δεν πόνταρα 4ψηφια ,δεν,δεν...
Το δίκιο ήταν με το μέρος μου.
Εκεί έφτασε και η στιγμή της διαπραγμάτευσης!
Θα μπορούσα να επιστρέψω !
Με νέο λογαριασμό,απο καινουργια συσκευή ,με καινούργιο πάροχο mobile διαδυκτίου και φυσικά την πρόθυμη συνεισφορά καλών φίλων,που δεν ασχολούνται με το στοίχημα όσο αφορά τα πρόσωπα που θα άνοιγαν τους ολοκαίνουργιους λογαριασμούς που θα διαχειριζόμουν,με κάποιο μικρό μηνιαιο fee ως ανταμοιβή , που μάλλον θα τους φαινόταν ως «θησαυρός»!
Εκανα μια μικρή έρευνα αγοράς για κάποιο τάμπλετ ή ενα καινούργιο φτηνό λάπτοπ,κάποιο basic smartphone που θα λειτουργούσε ως φορητό wifi access point.
Είχα καταλήξει σε μερικές επιλογές και σκεφτόμουν ποιους γνωστούς να προσεγγίσω για το άνοιγμα των λογαριασμών,ώσπου κάποιο βράδυ ενω πλέον είχε μπεί ο Δεκέμβρης γύρισα στην πραγματικότητα ,έτσι απλά και αναιτιολόγητα.
Ένοιωσα σάν να επανήλθα απο layers των πολλαπλών ονείρων του Inception,χωρίς να γνωρίζω τι αποτέλεσε ο καταλύτης για να γίνει αυτό.
Ισως ήταν τα αυξανόμενα σημάδια για το limit-wave που σάρωνε τους εγχωριους παίκτες που διάβαζα στο νετ,ίσως ήταν μια αμυντική λειτουργία αυτοσυντήρησης του μυαλού ,που όμως με γλύτωσε απο το 4ο στάδιο,αυτό της στοιχηματικής κατάθλιψης που σίγουρα θα ερχόταν!





Το μόνο σίγουρο ήταν άρχισε να υπερισχύει η λογική και εντελώς τεχνοκρατικά ζύγισα τα πράγματα:
1)Αν λιμιταρίστικα τόσο γρήγορα με εναν λογαριασμό εξαιρετικού προφιλ,μαλλον κ οι επόμενες προσπάθειές μου θα είχαν την ίδια τύχη και μάλλον θα ήταν εξαιρετικά πιθανό πως αυτό θα συνέβαινε με πολύ ταχύτερους ρυθμους!
2)Ενδεχομένως να χαλούσα διαπροσωπικές σχέσεις με τους γνωστούς που θα χρησιμοποιουσα (πως θα εξηγούσα οτι εαν λιμιταριζόμουν στο 10 ήμερο,οτι το περίφημο μηνιάτικο δωράκι τους θα έκανε φτερά ).
3)Ενδεχόμενο ρίσκο του κεφαλαίου σε περίπτωση που η εταιρία καταλάβαινε πως σε άλλο πρόσωπο ανήκει και άλλος τον διαχειρίζεται.

Εξ άλλου ήμουν στην σωστή πλευρά της στοιχηματικής Ιστορίας.
Οχι μόνο δεν έχασα το κεφάλαιο μου αλλά το υπερ πολλαπλασίασα!

Και κάπου εκεί εμφανίστηκε και το στάδιο της αποδοχής.
Για μένα το στοιχηματικό κεφάλαιο value bets είχε τελειώσει για πάντα.
Ξέρω πως ενδεχομένως πολλοί που διαβάζετε να έχετε τις αντιρρήσεις σας για την αποφασή μου,αλλά για εμένα που δεν είχα κάποιου είδους ζωτικής εξάρτησης απο αυτό το εξτρά εισόδημα που προέκυψε μέσα απο τα valuebets,μάλλον πιστεύω οτι ζύγισα ορθά και πήρα την σωστή απόφαση.
Απο κει και πέρα έμενε να διαχειριστώ την καινούργια κατάσταση:
Τράβηξα όλο το πόσό απο την εταιρία σπάζοντάς το σε μικρότερες αναλήψεις .
Δεν ξέρω γιατι έκανα με τέτοιο τρόπο την ανάληψη,αλλά ηταν κάτι ενστικτώδες.
Για να μην μπώ σε κάποιο πειρασμό να ξαναπροσπαθήσω να εφαρμόσω το σχέδιο της «επιστροφής» μου στα value bets,θα έπρεπε να απέχω απο την social πλευρά της στοιχηματικής μου ύπαρξης:
Social media,κανάλι στο youtube και blog μπήκανε στον πάγο.
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένας πειρασμός!
Άλλαξα τα σαββατοκυριακά μου και πλέον τα ματς τα έβλεπα με παρέα και εντελώς χαλαρά,με το στοίχημα να υπάρχει στην εξίσωση μόνο ως ενα χαμηλό fun bet.
Ξαναγύρισα σε κάποια απο τα χόμπυ μου ,όπως τα video games (στα sales του steam έγινε σφαγή) ,ενώ το νεότερο μέλος της οικογένειας της Nintendo προστέθηκε στην συλλογή μου μαζι με 3-4 παιχνίδια,αύξησα τα «παρών» στην ομάδα 5Χ5 που παραδοσιακά κατεβάζουμε οι κολλητοί.
Πήγα γήπεδο μετά απο πολυυυ καιρό ,έφαγα στο Βαρουλκο 😋,ψωνισα ,βγήκα...
Ηταν μια ριζική και ευχάριστη αλλάγη των συνηθειών μου ,με μια γενναία δόση υλιστικής ματαιοδοξίας.
Εξάλλου ποιο το νόημα των κερδών απο το στοίχημα,αν δεν τα ξοδεύεις;

Απο κει και πέρα μάλλον έτσι θα συνεχίσω όσο αφορά τουλάχιστον το προσωπικό στοιχηματικό παιχνίδι μου μέχρι και το καλοκαίρι ,που θα κάνω κάποιο regroup στις σκέψεις μου για να πάρω τις αποφάσεις για το στοιχηματικό δρόμο που θα ακολουθήσω με κάποιο συγκεκριμένο plan.
Μέχρι τότε casual bets μόνο για διασκέδαση.

Σίγουρα όμως η ανάγκη της επαφής με την κοινότητα μου έλειψε,αλλά αυτό που μου έλειψε κυρίως ήταν η δημιουργία.
Οπότε ήρθε η ώρα για μια σταδιακή ενεργοποίηση ξανά.
Ετσι αν και είχα αρχικά σκοπό να κάνω κάποιο βίντεο σχετικά με το θέμα της παρούσας δημοσίευσης,θυμήθηκα κάτι που είχε πεί ο Jimmakos σε κάποιο απο τα βίντεό του: "Πως οι λέξεις υπερβαίνουν την εικόνα":
 Ενω οι λέξεις και το νόημα τους μένουν αναλλοίωτες στο χρόνο,η μελλοντική τεχνολογία θα ξεπεράσει κάποια στιγμή την σημερινή, καθιστώντας την τελευταία παρωχημένη και εν τέλη μην λειτουργική για να μεταφέρει το οποιο μήνυμα.
Οπότε κάπως έτσι επέλεξα το μπλογκ για την σημερινή δημοσίευση ,αφήνοντας την όποια ανάγκη μου για στοιχηματικη δημιουργία μέσω βίντεο , να περιμένει μια ποιο κατάλληλη θέματολογία περισσότερο εφήμερη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου