Σελίδες

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Value betting:Ο κίνδυνος να γίνεις ρεζίλι








Με τον Γιάννη τα λέμε που και που.
Δεν θα έλεγα πως ήμαστε φίλοι αλλά μάλλον καλοί γνωστοί.
Αραιά μιλάμε και λίγο παραπάνω όταν πίνουμε μερικές γουλιές απο τον «χεράτο» καφέ μας στα σταντ γνωστής αλυσίδας  ,πρίν ο καθένας πάει στις δουλειες του.
Ο Γιάννης όπως και εγω,γουστάρει το στοίχημα.
Δεν του έχω πεί βεβαίως για την ιντερνετική στοιχηματική παρουσία μου αλλά λίγο πολύ έχουμε ανταλλάξει απόψεις γύρω απο το θέμα.
Του έχω εξηγήσει νομίζω πετυχημένα με την μέθοδο του νομίσματος για το τι ειναι value στο στοίχημα αλλά και για τον τρόπο σκέψης μου:
Για μένα δεν υπάρχει πρόβλεψη,αλλά απόδοση με αξία και χωρίς αξία .
Του έχω εξηγήσει πως παίζω:εκτός απο τα παραδοσιακά εκτος αγοράς valuebets ,προσπαθώ να αξιολογήσω και ο ίδιος ματς κυρίως απο μεγάλα πρωταθλήματα.
Oσοι διαβάζετε αυτό το μπλογκ γνωρίζετε οτι αυτό γίνεται μέσα απο ratings παικτων που εχω δημιουργήσει,αλλά αυτό θα ήταν too much να το εξηγήσω face to face σε κάποιον απλά "καλό γνωστό" .

Ο Γιάννης απο την άλλη δεν γουστάρει μονά και value bets.
Ψάχνει 3αδες με συνολική απόδοση γυρω στο 8.00-9.00 που τα παίζει συνήθως κανένα 15αρι.
Τίμιος και σεβαστός ο τρόπος του.
Δεν έχουμε μπεί διεξοδικά στην κουβέντα του αν κερδίζουμε ή αν χάνουμε.
Η βολική απάντηση πριν πολύ καιρό "μία ή άλλη" νομίζω πως ήταν το στοιχηματικό μας peace with honor χωρίς να πληγωθεί κανενός ο εγωισμός.
Η αλήθεια είναι πως τους τελευταίους μήνες που μπήκα ποιο ζεστά στα παραδοσιακά "εκτός αγοράς" value bets,παραγκωνίζοντας την προσωπική μου αξιολόγηση των αγώνων μέσω των ratings μου (περισσότερα σχετικά στο κανάλι μου στο youtube),έχω περάσει στην πειστική κερδοφορία.
Φυσικά δεν το εχω αναφέρει στις συζητήσεις μας.
Δεν υπάρχει λόγος εξάλλου.
Ο Γιάννης όποτε πιάσουμε κουβέντα για το στοίχημα πάντα ζητάει σημεία.
«Πες καμιά γνώμη ρε συ,βλέπεις τίποτα;»

Ετσι λοιπόν και χτές το πρωϊ με αναμμένα τα αλαρμ και πίνοντας απο τον φρέντο μας στο στάντ του καφέ ,η κουβέντα πήγε στους ημιτελικούς του κυπέλλου.
Αφου προσπεράσαμε για ευνόητους λόγους το Αεκ - Ολυμπιακός ,η κουβέντα πήγε στο Παοκ -Παναθηναϊκός :
«Πως το βλέπεις ,θα παίξεις τίποτα;» με ρώτησε.
Του απάντησα πως δεν εχω ασχοληθεί και θα το κοιτάξω προς το μεσημεράκι.
«Οκ θα σου στείλω facebook να μου πείς»
Φυσικά δεν αναφερόταν στην πρόσφατη σελίδα μου Shadowbetcaster στο facebook,αλλά στην real life σελίδα μου.
Σκέφτηκα πως θα ηταν μια καλή ευκαιρία να ξεσκουριάσω τα ratings μου .
Του ειπα πως θα του στείλω εγω οπως και έγινε.





Αφου έφαγα ενα μισάωρο κοιτόντας ρεπορταζ για τις πιθανές ενδεκάδες,κατέληξα σε αυτό που θεώρησα πιθανό για τις 2 ομάδες,ποσοτικοποιόντας και τα επιμέρους στοιχεία της φόρμας ,της έδρας κτλ.
Η αξιολόγηση μου έδινε πάλι φαβορί τον Παοκ ,αλλά οχι τόσο μεγάλο όσο η αγορά  .
Το σετ που κατέληξα ήταν:1.88-3.60-5.30
Εκείνη τη στιγμή ο Παναθηναϊκός παιζόταν σε γνωστή εταιρία στην Ελλάδα με 0% γκανίοτα προσφορά στο 6.40

Ετσι λοιπόν του στέλνω μήνυμα λέγοντάς του πως ο Παναθηναϊκός σύμφωνα με την αξιολόγηση μου πρέπει να είναι στο 5,30 και του εξήγησα πως το 6,40 που υπάρχει στην αγορά είναι ενα πολύ καλό value ,πάντα συμφωνα με την γνώμη μου.

«Εγινε φίλε,ευχαριστώ θα το βάλω σε κάποιο σύστημα» η απάντηση.

Αφού ξεπέρασα την αρχική ενόχληση πως το προϊόν της αξιολόγησής μου θα καταλήξει σε ενα σύστημα-λαχείο του 4-5-6,το σκέφτηκα καλύτερα και κατέληξα πως ο καθένας παίζει όπως του ταιριάζει και τον ευχαριστεί.

Αφού έπαιξα και εγω το 30 αρι μου ,έκλεισα το λάπτοπ το οποίο θα ξανανοιγε λίγο πριν τη  σέντρα του αγώνα για να τσεκάρω τις αποδόσεις.

Βλέποντας λίγο πριν την έναρξη του μάτς πως η απόδοση στο ανταλλακτήριο της betfair είχε πέσει στο 4.90 το μόνο σίγουρο ήταν πως η επιλογή μου στο 6,40 ήταν ένας στοιχηματικός value θρίαμβος!

Αισθάνθηκα ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση καθώς είχα δώσει την σωστή συμβουλή σε εναν καλό γνωστό και παίκτη του στοιχήματος και μάλιστα μέσω της αξιολόγησης μέσα απο τα ratings μου!

Η συνέχεια έπειτα όσο αφορά το αποτέλεσμα γνωστή.
Ο Παναθηναϊκος εισέπραξε μια 4αρα χάνοντας το ματς και την πρόκριση.΄

Οταν ανοιξα το μηνυμα του Γιάννη μετά το τέλος του ματς ,μάλλον δεν περίμενα να διαβάσω τα παρακάτω:
"Ελα φίλε 4-0 το value bet σου...
Δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά!
Επρεπε να το είχα παίξει οβερ στο 2,20 "


Νομίζω πως είχα αρχίσει να πληκτρολογώ μια οργισμένη απάντηση ,οπου εξηγούσα για το τεράστιο value να παίζεις αποδόσεις του 6,40 που καταλήγουν στο 4,90 και πως μακροπρόθεσμα θα ήσουν πλουσ.... αλλά σταμάτησα.

Συνειδητοποίησα πως ειχα κάνει γκάφα.

Πρότεινα σε διαφορετικού στυλ παίκτη στοιχήματος απο εμένα ,να παίξει όπως εγω!
Το λάθος ήταν δικό μου.

Ο Γιαννης δεν ήθελε value,μακροπρόθεσμα κέρδη και αηδίες.
Εψαχνε μια απόδοση καλά τεκμηριωμένη και λογική ώστε να «ντύσει» το 4-5-6 σύστημα παύλα λαχείο του.
Γιατί έτσι του αρέσει να παίζει τα χρήματά του στην τελική.

Αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν μια γύρα απο τα τιπστεροσαιτ και να του προτείνω μια λογική απόδοση του 2.00+ απο κάποιον τιπστερ που ήταν σε φόρμα.

Το πάθημα μου έγινε μάθημα:
Το να προτείνεις value bets σε ενα παίκτη που δεν παίζει value bets ,το μόνο που θα καταλήξεις είναι να γίνεις ρεζίλι ...
Και το λάθος θα είναι όλο δικό σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου