Σελίδες

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Στοιχηματική τεμπελιά και μερικές αλλαγές στο blog



Τελευταίο στοίχημα -και αυτό με το ζόρι- που έπαιξα ήταν πριν ακριβώς 1 μήνα και συγκεκριμένα στις 4 Γενάρη και αφορούσε το ματς της Μπόρνμουθ με την Αρσεναλ   .
Πρίν απο αυτό,είχε προηγηθεί ένα στοίχημα 11 μέρες νωρίτερα  στις 23 Δεκέμβρη του 2016 ,στο Γιουβέντους -Μίλαν...
Ουσιαστικά μιλάμε για περίπου 1,5 μήνα στοιχηματικής απραξίας.
Ισως μερικοί απο εσας να το βρείτε φυσιολογικό μια και μεσολάβησε περίοδος γιορτών.αλλά δεν είμαι απο τους ανθρώπους που οι γιορτές έχουν κάποια βαρύνουσα σημασία  ώστε να με απομακρύνουν απο το αγαπημένο μου χομπυ.
Ειδικά δε αν συνυπολογίσω πως για πρώτη φορά ίσως στην στοιχηματική μου «καριέρα» πλέον το μοντέλο αξιολόγησής που χρησιμοποιώ για τα παιχνίδια που ποντάρω θεωρώ οτι μου δίνει μια ευκαιρία να αναμετρηθώ στα ίσια με το τέρας που ονομάζεται "Στοιχηματική Αγορά" ,θα έπρεπε να έχω πέσει με τα μούτρα που λέμε στην μελέτη και την αξιολόγηση των παιχνιδιών των μεγάλων πρωταθλημάτων της Ευρώπης.
Ομως δεν το έκανα.
Δεν υπήρχε κάποιος προφανής λόγος.
Προσπαθώντας να κάνω ενα είδος στοιχηματικής αυτοψυχανάλυσης τις τελευταίες μέρες ,του γιατί εχω αποτραβηχτεί μακριά για τόσο καιρό απο το αγαπημένο μου χόμπυ,κατέληξα πως για πρώτη φορά δεν νοιώθω οτι ο χρόνος τελειώνει και πρέπει να βιαστώ για κάτι.
Αναφέρομαι πάντα στον... στοιχηματικό μου χρόνο.
Οσες σεζόν θυμάμαι τον ευατό μου τέτοια περίοδο ,πάντα στοιχηματικά μου εργαλεία δεν δούλευαν ή να το πώ διαφορετικά δούλευαν στο "περίπου".
Έπρεπε να δουλέψω σκληρά ώστε να αναλύσω τί πηγαίνει στραβά .
Κάθε αγωνιστική ,κάθε ματς που παιζόταν  ήταν αρκετα σημαντικό,ώστε να γίνει απο την μεριά μου ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων που οδηγούσαν το μοντέλο επιλογής των αγώνων μου να είναι προβληματικό και εν τέλη ζημιογόνο.
Τα πράγματα την φετινή στοιχηματική σεζόν για μένα είναι διαφορετικά .
Πλέον η δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες ,με πραγματικά χρήματα, των αγώνων που επιλέγω για ποντάρισμα με βάση τα SBRatings είναι μια διαδικασία που απαιτεί υπομονή καθώς και σεβασμό στην μικρή κάβα μου,που την αντιμετωπίζω με τον ιδιο τρόπο σαν να αποτελούταν απο αρκετές χιλιάδες ευρώ,καθώς θεωρώ την πειθαρχία ως κάτι καταλυτικό στο στοίχημα.
Παίζω πλέον μόνο και οταν θεωρώ οτι έχω το πλεονέκτημα .
Και αυτό απαιτεί σεβασμό ακόμα και στον χρόνο που θα αφιερώσω γι αυτό οτιδήποτε μου βγαίνει ως βιαστικό σε αυτή την διαδικασία αυτομάτως απορρίπτεται

Απο κει και πέρα το 2017 θα βρεί αυτό το μπλογκ σε μια διαφορετική κατεύθυνση όσο αφορά την ύλη του.
Εκτός απο τα θέματα γύρω απο το football analytics, την στατιστική των αριθμών του στοιχήματος και γενικά την τεχνική μεριά του χόμπυ μου,θα συνυπάρχουν και δημοσιεύσεις ποιο προσωπικές είτε γύρω απο το στοίχημα,είτε όχι.
Θεωρώ πως πρέπει να αποκαταστήσω τον λόγο που δημιουργήθηκε αρχικά αυτό το μπλογκ.
Για να ικανοποιήσω την ανάγκη μου να γράψω.
Σίγουρα έχοντας ως βασική θεματολογία το στοίχημα,αλλά όχι κατ ανάγκη μόνο τους αριθμούς του.
Εχω πιάσει τον εαυτό  μου να θέλω να γράψω και να μοιραστώ κάτι είτε είναι στοιχηματικό,είτε ποδοσφαιρικό ,είτε αφορά κάποιο απο τα άλλα χόμπυ μου και έχω αυτολογοκριθεί καθως ένοιωθα πως κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει με την  θεματολογία του μπλογκ όπως αυτη τελικά διαμορφώθηκε στην πάροδο των χρόνων που υπάρχει στο web.
Αυτό φέτος θα αλλάξει και λογικά θα έχει και ως άμεσο αποτέλεσμα να πυκνώσει και το πλήθος των αναρτήσεων μου ,καθώς όλα αυτά τα χρόνια η ποσότητα των πόστ είναι αρκετα μικρή (θελω να ελπίζω πως δεν συμβαίνει το ίδιο και με την ποιότητα :p )


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου