Σελίδες

Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

Στοιχηματικά μονοπάτια

Crossroads by M.C Escher

Ήταν 20:45 και πρέπει να ήταν απο συνήθεια το οτι πήγα να τσεκάρω τις ενδεκάδες για το Μπαρτσελόνα - Λίβερπουλ οι οποίες φυσικά δεν ήταν ακόμα διαθέσιμες,καθώς με την φετινή ώρα διεξαγωγής των αγώνων του Τσάμπιονς Λίγκ στις 22:00,θα έπρεπε να περιμένω ακόμα 15 λεπτά.
Τσέκαρα τις αποδόσεις του ματς.
Ο άσος της Μπαρτσελόνα στους sharp bookmakers σε σχέση με το μεσημέρι όπου έφτασε στο 2.00 ,είχε χάσει ήδη χάσει 6% εδώ και ώρα και πλέον γινότανε trade στο 1.94 ,ενώ το +0,5 της Λίβερπουλ απο το 1.95 της ίδιας περιόδου ,είχε επανέλθει σε περιοχές άνω του 2.00.
Είχα ήδη τοποθετηθεί  δύο ημέρες ποιο νωρίς στο +0,5 της ομάδας του Κλοπ στο 2.05 έχοντας μια αρκετά δυνατή άποψη για τις πιθανές ενδεκάδες  και η παροδική μεσημεριανή πτώση ήταν κάτι αισιόδοξο για την αξιολόγηση μου,αλλά η αισιοδοξία τελικά αποδείχθηκε πως ηταν αρκετά εφήμερη απο τις μετ έπειτα κινήσεις των αποδόσεων.
Συνήθως δεν θυσιάζω τον χρόνο μου για να τσεκάρω αν οι ενδεκάδες συμφωνούν με εκείνες που pre game με οδήγησαν σε κάποιο ποντάρισμα,αλλά όταν έχω χρόνο και όρεξη το κάνω.
Και βράδυ ανήμερα πρωτομαγιάς ο χρόνος δεν ήταν κάτι που μου έλειπε.
Εξάλλου τα πονταρίσματα μου στους 2 ημιτελικούς γινότανε σε καθεστώς θετικότατης ψυχολογίας,καθώς η χρονιά για εμένα ήταν εξαιρετική και δεν θα άλλαζε κάτι στο πρόσημο μου ακόμα και αν πόνταρα με  συνηθισμένα stakes  στα τυφλά τους ημιτελικούς και τον τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης του ποδοσφαίρου.
Αυτό που έχει σημασία ίσως και περισσότερη απο το τελικό αποτέλεσμα ,είναι το τσεκάρισμα του μοντέλου μου και αν όντως στέκεται απέναντι στην αγορά ή αν τα φετινά αποτελέσματα είναι pure luck.
Φυσικά σε κάθε παιχνίδι κάτι τέτοιο θα ήταν μια ανιαρή και βαρετή διαδικασία και θα μου στερούσε επιπλέον ελεύθερο χρόνο ,αλλά όπως έγραψα ποιο πάνω κάποιες φορές που μου δίνεται αυτή η δυνατότητα,το τσεκ πρέπει να γίνει.
Ειδικά αν το ματς δεν αφορά τα πολλές φορές inefficients παιχνίδια της ελληνικής σουπερ λίγκα αλλά μάτς με υψηλή ρευστότητα,όπως εκείνα των ημιτελικών του Τσαμπιονς Λιγκ.


Η ώρα είχε παέι 21:05.
Κοιτάω για τις 11αδες.
Η Μπαρτσελόνα με μια διαφοροποίηση που δεν περίμενα : Βιντάλ
Κοιτάζω την Λιβερπουλ.
-«Ω μαλάκα Κλοπ τι έκανες;»

Φιρμίνιο εκτός και με τον σέντερ μπακ Γκόμεζ να αγωνίζεται στη θέση του δεξιού μπακ .
Ξέρω οτι η όποια αξιολόγηση που έκανα πήγε περίπατο,ειδικά για τους κόκκινους.
Ανοίγω το λάπτοπ και εισάγω τα νέα δεδομένα,επιπλέον αφαιρώντας τον Χεντερσον που επίσης είχα υπολογίσει σαν βασικό.
Η απόδοση του άσου της Μπαρτσελόνα έχει χάσει επιπλέον 0.02,που με τα λίμιτς του συγκεκριμένου ματς μεταφράζεται σε αρκετά χιλιάρικα σε μαξ μπετ να χτυπάνε τις αποδόσεις των μπουκμέηκερς.
Η καινούργια αξιολόγηση μου συμφωνεί με την αγορά.Σχεδόν.
Η  απόδοση για το +0,5 της Λίβερπουλ σύμφωνα με το μοντέλο μου θα έπρεπε να είναι στο 2.00.
Αν γνώριζα τα σχέδια του Κλοπ για την 11αδα 2 ημέρες πιό νωρίς που τοποθετούσα το στοίχημα μου,το ρίσκο μου στο κεφάλαιο του πονταρίσματος θα ήταν περίπου 70% μικρότερο.

Συνήθως δεν κάνω trade την θέση μου εφόσον η αξιολόγηση μου έγινε με τα σωστά δεδομένα.
Αφήνω το στοίχημα μου να «τρέξει» ακόμα και αν η αγορά έχει κινηθεί εναντίον μου.
Η αξιολόγηση μου για το ματς vs την αγορά.
Αλλά σε αυτή την περίπτωση οι αλχημείες του Γερμανού στο σχήμα που παρέταξε είχαν αλλάξει τα δεδομένα και το νέο,τελικό pricing, διέφερε αρκετά απο το αρχικό μου ,που είχε γίνει με άλλη ενδεκάδα.
Το ποιο λογικό ειναι να κάνω hedge και να αποδεχθώ κάποιο loss.

Όμως υπάρχει και ο τζογαδόρος μέσα μου και οι Σειρήνες του.
Για μια στιγμή ,συνεπικουρούμενος απο την θετική στοιχηματική χρονιά και την θετική μου ψυχολογία σκέφτηκα να αφήσω το μπετ ως έχει.
Μάλλον δεν σκέφτηκα.
Το αποφάσισα,χωρίς ιδιαίτερη σκέψη λές και ακολούθησα κάποιο μεθυστικό τραγούδι που μου υπέβαλε την απόφαση μου.
«Ας πουμε οτι τζόγαρα για πλάκα» είπα,όπως εξάλλου κάνανε  σήμερα εκατομμύρια άνθρωποι σε αυτόν τον πλανήτη.Εξάλλου δεν θα επηρέαζε ιδιαίτερα το συνολικό πρόσημο της χρονιάς. Άνοιξα το εξελ με το συνολικό profit/loss της στοιχηματικής σεζόν για να το περάσω απο τώρα ως χαμένο.
Μια διαδικασία που έκανα για γούρι,όταν έπαιζα στοίχημα χωρίς κάποια ιδιαίτερη μελέτη και μου έδινε την επιπλέον ικανοποίηση να ξανανοίξω το υπολογιστικό φύλλο περνώντας  ενα θετικό πράσινο πρόσημο σε περίπτωση που το στοίχημα μου κέρδιζε.
Αν το στοίχημα έχανε,το υπολογιστικό φύλλο θα ήταν ήδη ενημερωμένο με την ζημιά.
Ποιος το διασκεδάζει εξάλλου να καταγράφει την χασούρα του αμέσως μετα απο ενα χαμένο μπετ;

Ανοίγοντας το εξελ,ρόλαρα προς το τέλος του φύλλου,κοιτώντας έστω και με γρήγορο ρυθμό ολα τα στοιχήματα της χρονιάς μου.
Στοιχήματα που στην συντριπτική τους πλειοψηφία τοποθετηθηκαν με συγκεκριμένη μεθοδολογία και ανάλυση.
Στοιχήματα που ξόδεψα κάμποσες ώρες,που αν τις αθροίσω ίσως το νούμερο εκπλήξει και εμένα τον ίδιο.
Η διαδικασία δεν διήρκεσε πάνω απο 2-3 δευτερόλεπτα,αλλά για το μυαλό μου ήταν αποκαλυπτική.
Συνήλθα.
Υπήρχαν ξεκάθαρα δύο στοιχηματικά μονοπάτια που οδηγούσαν σε διαφορετικές κατευθύνσεις.
Μονοπάτια,που όμως έκαναν αυτή την ασήμαντη στιγμή τόσο καθοριστική για τον προσωπικό μου στοιχηματικό μικρόκοσμο.
Το ένα περιτριγυρισμενο απο φώς αλλά και  την ματαιοδοξία της εφήμερης επιτυχίας ,την αυταπάτη πως είσαι ανίκητος και οδηγεί σε κάποια απατηλή οφθαλμαπάτη .
Το άλλο γεμάτο ομίχλη που κάνει αδύνατο να δείς στο τέρμα του τι υπάρχει αλλά χωρίς ψεύτικα οράματα και όνειρα,που δοκιμάζει συνεχώς την πίστη σου και απαιτεί προσεκτικά βήματα που αν τα καταφέρεις να τα βαδίσεις σε ατσαλώνουν στην ψυχή.

Πήρα μια βαριά αναπνοή και πάτησα τα πλήκτρα.
Αποφάσισα να κάνω trade την θέση μου και να βγω απο το στοίχημα.
Στην επόμενη γραμμή του εξελ πληκτρολόγησα Μπαρτσελόνα -0,5 .
Κοίταξα την απόδοση που είχε φτάσει πλέον ενα 20λεπτο πριν απο το ματς στο 1.91.
«Θα μπορούσε να πέσει και άλλο αναρωτήθηκα;Ισως κάτω απο 1.90;»
Αν είχα χρόνο θα άνοιγα κάποιον hedge calculator αλλά θεώρησα οτι δεν υπήρχε χρόνος.
Ισως πήρα μια μυρωδιά της ψυχολογίας της πώλησης σε πανικό που συμβαίνει στις οικονομικές αγορές.
Υπολόγισα μέσα στις άκρες το ποσό που θα έπρεπε να ποντάρω.
Θα είχα ζημιά περίπου 5€ σε κάθε περίπτωση,με αποκλιση +-1 ευρω ανάλογα με το αποτέλεσμα.
Άνοιξα τον brower και πραγματοποίησα το ποντάρισμα.
Πέρασα και το 2ο στοίχημα στο εξέλ και έκλεισα το λάπτοπ.
Το ματς ήταν έτοιμο να ξεκινήσει.
Η Μπαρτσελόνα κατέληξε στο 1.94.
Ανέβασα την ένταση της τηλεόρασης και με ένα αίσθημα πληρότητας και ικανοποίσης ξεκίνησα να παρακολουθώ το παιχνίδι που μόλις είχε ξεκινήσει.
Μόλις είχα σκοτώσει τον τζογαδόρο μέσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου