Σελίδες

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Η γνώση για το ποδόσφαιρο δεν σε κάνει κερδισμένο παίκτη



Η αρχική μαγιά των απανταχού παικτών για το στοίχημα είναι η αγάπη τους για το άθλημα στο οποίο στοιχηματίζουν.Δεν έχω γνωρίσει κάποιον παίκτη που να στοιχηματίζει στο ποδόσφαιρο,στο μπάσκετ ,στο τένις χωρίς να είναι ο ίδιος φίλαθλος .
Σίγουρα θα υπάρχουν και οι περιπτώσεις «ψυχρών» παικτών που δεν έχουν την παραμικρή συναισθηματική σχέση με το σπορ που ποντάρουν ,αλλά νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία εκεί έξω απέκτησε το μικρόβιο του τζογαδόρου μέσα απο την αρχική αγάπη για το άθλημα.
Δεν γνωρίζω με βεβαιότητα πότε αποφασίζει ένας φίλαθλος να γίνει και παίκτης.
Μπορώ να κάνω υποθέσεις.

Στην περίπτωσή μου ας πουμε ο σπόρος σε εμβρυακή μορφή φύτρωσε τα βράδια με την Αθλητική Κυριακή να ανακοινώνει την νικήτρια στήλη για το ΠΡΟΠΟ.
Πολλές φορές στην διαδικασία υπήρχε και η κλήρωση για το τελικό σημείο σε περίπτωση αναβολής κάποιου ματς ,κάτι που μου φαινόταν εντελώς άδικο για τον παίκτη στο παιδικό μυαλό μου.
Η καθοριστική όμως στιγμή όπου ο αρχικός σπόρος καρποφόρησε ήταν η έναρξη του Πάμε Στοίχημα στην χώρα μας.
Δεν θυμάμαι  αν είχα παίξει στο πρώτο κουπόνι που κυκλοφόρησε αλλά σίγουρα έπαιξα κάποιο απο τα πρώτα.
Μια τετράδα που φαινόταν ακλόνητη με τα ποδοσφαιρικά μου κριτήρια.
Φυσικά δεν κέρδισα.
Το πρώτο μου ταμείο ήταν τέσσερις ισοπαλίες.
Με ενα χιλιάρικο καμιά 85αρια.

Η αίσθηση οτι το ταμείο μου οφείλονταν στην ποδοσφαιρική μου κατάρτιση και στην μελέτη με ποδοσφαιρικά κριτήρια ήταν θυμάμαι ακλόνητη.

Για πολλά χρόνια είχα την ψευδαίσθηση της πρόβλεψης του "να νικήσει-να φέρει ισοπαλία-να χάσει" ήταν για μένα το ακλόνητο δόγμα στο στοίχημα:
"Το θέμα ήταν να κερδίζει η επιλογή σου και όσο περισσότερο ποδόσφαιρο γνωρίζεις και παρακολουθείς,τόσο μεγαλύτερο πλεονέκτημα υπάρχει".
Δεν υπήρχε μεγαλύτερη αυταπάτη.
Μου πήρε αρκετά χρόνια για να καταλάβω οτι στο στοιχηματικό παιχνίδι δεν υπήρχε  κάποιο προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα που καθοριζόταν  βάση της ποδοσφαιρικής ποιότητας των ομάδων,αλλά υπήρχαν πιθανότητες.

Άρχισα σιγα σιγά να διαβάζω περισσότερο για το στοίχημα,η έλευση του adsl έκανε ποιο άνετη και οικονομική την πλοήγηση στο διαδίκτυο,ενώ μπορούσε παράλληλα να λειτουργεί και το τηλέφωνό σου (οι λίγο μεγαλύτεροι θα καταλάβουν το βάσανο να συνδέεσαι με pstn dial-up στο ιντερνετ).
Οι διαθέσιμοι διαδικτυακοί πόροι που μπορούσα να βρώ στοιχηματική γνώση και κατάρτιση  εκτοξεύτηκαν .
Έγινα μέσα απο τα χρόνια περισσότερο διαβασμένος παίκτης  και αναθεώρησα το αρχικό μου δόγμα περι σύνδεσης της γνώσης του αθλήματος με την στοιχηματική επίδοση.

Το μεγάλο mind blow έγινε πριν 4 και κάτι χρόνια περίπου οταν έκανα μια έρευνα που δημοσίευσα σε αυτό το blog που διαβάζετε και αντιλήφθηκα τον καθοριστικό ρόλο που παίζει η απόδοση στην κερδοφορία ενός παίκτη και όχι κάποιου είδους πρόβλεψη.

Απο τότε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι όσο αφορά τον τρόπο προσέγγισης μου στο παιχνίδι.
Το σίγουρο είναι οτι το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι πως γνώση και αγάπη για το άθλημα δεν σε κάνουν απαραίτητα κερδισμένο παίκτη και καλό ειναι αυτα τα δυο πράγματα να τα κρατάει κάποιος χώρια. 
Η αλήθεια είναι οτι πασχίζω να τα κρατήσω ξεχωριστά ,αλλά νομίζω οτι το καταφέρνω πλέον σε ικανοποιητικό βαθμό.
Ενδεχομένως ο συνδυασμός τους να είναι η απόλυτη τελειότητα αλλά κάτι τέτοιο στο μυαλό μου είναι αδύνατο.
Πως να συνδυαστεί επιτυχημένα το μεγαλείο του ποδοσφαίρου που περιλαμβάνει τα όνειρα και τις ελπίδες ολόκληρων λαών με τους ψυχρούς αριθμούς των αποδόσεων;
Και αν γίνει κάτι τέτοιο πως είναι δυνατόν αυτοί οι 2 κόσμοι να δέσουν αρμονικά και να μην κυριαρχήσει το όμορφο άθλημα πάνω στους αριθμούς;
Και αυτή η αναπόφευκτη  κυριαρχία  του ποδοσφαίρου στους αριθμούς,είναι που δυστυχώς αποτελεί οτι χειρότερο για την τσέπη του παίκτη,καθώς το μονοπάτι που πλέον επιλέγει στο παιχνίδι του είναι τόσο φίλαθλα όμορφο αλλά αρκετά σε λάθος κατεύθυνση για την προσωπική του στοιχηματική κερδοφορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου