Σελίδες

Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Στοιχηματική ανάλυση στον τελικό κυπέλλου ΠΑΟΚ - ΑΕΚ


Αυτό το ματς θα είναι το προτελευταίο (το πρώτο ήταν ο ημιτελικός Λιβερπουλ - Μπαρτσελόνα ενω το τελευταίο θα είναι ο τελικός του Τσαμπιονς Λιγκ ) που έχω σκοπό να γράψω δυό λόγια για τις πιθανότητες του ,βασιζόμενος στο μοντέλο που χρησιμοποιώ.
Μην το δείτε σαν προγνωστικό.
Περισσότερο ικανοποιεί την ανάγκη μου να γράψω κάτι σχετικά τωρα που δεν έχω βαρύ πρόγραμμα στα στοιχήματα μου,παρά να σας προτρέψω να στοιχηματίσετε και εσείς.

Η αξιολόγηση έγινε χωρίς την «ασφάλεια» των αγωνιστικών νέων όσο αφορά την ενδεκάδα της καθε ομάδας,καθώς μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου δεν νομίζω να υπάρξουν κάποιες διαρροές και πληροφορίες σχετικά με τα σχέδια των 2 προπονητών.
Οπότε η αξιολόγηση στο ματς γίνεται με βάση τα αγωνιστικά νέα μέχρι την Παρασκευή το βράδυ,τις δημοσιογραφικές αλλά και προσωπικές μου εκτιμήσεις για τις πιθανές ενδεκάδες των 2 ομάδων.

Γενικά η αξιολόγηση μου συμφωνεί σε γενικές γραμμές με την αγορά:Ελαφρύ φαβορί ο Παοκ,με το στοιχείο που δεν μοιράζει εντελώς τις αποδόσεις στην αξιολόγηση μου να είναι κυρίως η απουσία του κόσμου για τον δικέφαλο της Αθήνας,που στην ουσία του αφαιρεί σχεδόν εξ ολοκλήρου το πλεονέκτημα της έδρας μέσω του γνώριμου αγωνιστικού χώρου.
Απο κει και πέρα υπήρξε ένας προβληματισμός για το αν θα πρέπει να συμπεριλάβω την πρόσφατη φόρμα των 2 ομάδων στην αξιολόγηση ενός τελικού,αλλά τελικά πήρα την απόφαση να το κάνω,καθώς ο χρονικός ορίζοντας απο τότε που τελείωσε το πρωτάθλημα είναι σχετικά πρόσφατος.

Η αξιολόγηση μου για τις πιθανότητες του 1Χ2 για το ματς είναι η παρακάτω:





Η σύγκριση των πιθανοτήτων που προκύπτουν απο την αξιολόγηση μου σε σχέση με τις πιθανότητες που προκύπτουν απο τις αποδόσεις του Στοίχημαν αυτή την στιγμή που γράφεται το άρθρο λίγο μετα τα μεσάνυχτα Παρασκευής είναι η παρακάτω:





Θεωρώ,απ οτι φαίνεται και στο 2ο γράφημα,οτι η πιθανότητα της ισοπαλίας βάση της αξιολόγησης μου θα έπρεπε να είναι στο 31.55% (απόδοση 3.17 δηλαδή) κατα 2,13% υψηλότερη σε σχέση με την πιθανότητα που προκύπτει απο την απόδοση του 3,40 που έχει διαθέσιμη για την ισοπαλία αυτή την στιγμή ο Στοίχημαν.

Οπότε εφαρμόζοντας στο παραπάνω πλεονέκτημα το Kelly criterion για το προσωπικό μου max bet που ορίζω για στοιχηματισμό σε καθε αγώνα,προκύπτει ενα stake του 3,20% στην απόδοση της ισοπαλίας του 3.40 ή αλλιώς ποντάρισμα των 32,00€ .

*Η παραπάνω ανάλυση δεν αποτελεί συμβουλή στοιχηματισμού αλλά καταγραφή του προσωπικού μου παιχνιδιού και της ανάλυσης του συγκεκριμένου ματς

7 σχόλια:

  1. Καλημερα
    Προσωπικη μου αποψη βεβαια αλλα εχω την εντυπωση οτι εδω παιζεις το Χ του 3,40 προβλεπτικα , το πλεονεκτημα του 2,13% δεν ειναι αρκετο να σου δωσει κερδος σε βαθος χρονου .
    Δεν ειναι κακο σε καμμια περιπτωση , κι εγω παιζω καποια λιγα bet προβλεπτικα :)
    Οι αποδοσεις που βλεπω εγω ειναι για μπιροπιτσες , αντροπαρεα και χαβαλε :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2,17% είναι το πλεονέκτημα οσο αφορά τις πιθανότητες κ είναι απαραίτητο για να υπολογίσω το stake με το κριτήριο Κελι.
      Δεν πρέπει να συγχέεται με το πλεονέκτημα της αξιας της απόδοσης (το value δηλαδή) που αυτη τη στιγμη ειναι στο 21% σε σύγκριση με την απόδοση της Pinnacle.
      20% value στην απόδοση σε βάθος χρόνου είναι κάτι παραπάνω απο εξαιρετική επίδοση (γι αυτό κ την θεωρώ αδύνατη να παίρνει κάποιος κοινος θνητός τέτοια ποσοστά στα στοιχηματα του συνεχώς)
      Πρόβλεψη στο στοίχημα δεν υπάρχει.Ειναι παιχνίδι πιθανοτήτων.
      Η μονη διαφορά του με την ρουλέτα ειναι πως αυτες οι πιθανότητες μεταβάλλονται μέχρι την εναρξη του ματς κ αρα ο παίκτης μπορεί να απόκτησει κάποιο πλεονέκτημα αν ποντάρει σε χαμηλότερες πιθανότητες (υψηλότερη απόδοση δλδ) σε σχέση μετις τελικές .
      Η μονη εξαίρεση ειναι αν θεωρούμε πως ενα γεγονός έχει 100% πιθανότητες να εμφανιστεί.
      Τότε ναι μπορούμε να μιλάμε για πρόβλεψη.

      Διαγραφή
    2. *2,13% οπως σωστά λες.Είμαι με κινητό και τα δάχτυλά μου πατάνε πολλές φορες οτι να ναι

      Διαγραφή
  2. :)
    Κανε δουλεια δουλεια σου , μην ανησυχεις ..
    Κι εγω με το κινητο ειμαι .Ηδη ειχα αντιληφθει οτι κατι τετοια συμβαινει :)
    Και μενα μου εχει συμβει και εχω γραψει μαργαριταρια κατα καιρους :)
    Βεβαια μετα τα βλεπεις και γελας μονος σου :)
    Ολα καλα ...
    Να συστηθω κιόλας ...Μιχάλης απο Βόλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηδη γραφτηκε δυο φορες ..
      δουλεια σου
      δουλεια σου

      :)

      Διαγραφή
    2. Νίκος απο Πειραιά.
      Ναι κ γω εχω γίνει ρεζίλι ειδικά επειδη εχω πατήσει λάθος λέξη στην αυτόματη συμπλήρωση :)
      Θυμάμαι απο το φορουμ οτι είσαι Ολυμπιακός ή σε μπερδευω με nklaps?

      Διαγραφή
    3. Ο nklaps (Νικος κι αυτος) ειναι Ολυμπιακος και Λιβερπουλαρα και ζει στην πανεμορφη Κρητη.
      Εγω ημουν Παναθηναικος ( με Σαραβακο , Ροτσα και Βαζεχα) , τωρα δεν υπαρχει Παναθηναικος , αμα θεριεψει καποια στιγμη το ξαναβλεπουμε :).
      Απο αγγλια ειμαι Τσελσαρα :)
      Τελικο τσουλου η Λιβε
      Τελικο γιουροπα η Τσελσαρα :)

      Διαγραφή